دکتر امیرفروهرفر(مدرس حرفه ایی آزمون های بین المللی زبان انگلیسی) : 09173140863  Duolingo, GMAT, GRE, IELTS, TOEFL, MCHE, CELPIP
دکتر امیرفروهرفر(مدرس حرفه ایی آزمون های بین المللی زبان انگلیسی) : 09173140863  Duolingo, GMAT, GRE, IELTS, TOEFL, MCHE, CELPIP

دکتر امیرفروهرفر(مدرس حرفه ایی آزمون های بین المللی زبان انگلیسی) : 09173140863 Duolingo, GMAT, GRE, IELTS, TOEFL, MCHE, CELPIP

برگزاری کلا س های آنلاین از طریق "Skype" و "Whatsapp"

Bandscore

نکته 1: هدف واقعبینانه و قابل حصولی را برای خود قرار دهید.

برای اینکه طیف نمره رضایت بخشی را در IELTS  دریافت کنید، باید واقع بین باشید. اگر می خواهید به مهارت بخصوصی در زبان انگلیسی دست یابید باید بصورت مداوم و شدیدی تمرین کنید. قبل از شروع تمرین باید بدانید که هر کدام ا طیف نمره ها در این آزمون چه معنایی دارد. در زیر معنای طیف نمره های آورده شده است.

9  کاربر- متخصص ( Expert User ): بطور کامل و در تمامی چهار مهارت انگلیسی متخصص و ماهر است . زبان انگلیسی وی دقیق ، بجا و فصیح است.

8 کاربر بسیار خوب ( Very Good User ) : بطور کامل می تواند از زبان استفاده کند؛ تنها در مواردی اشتباهاتی در کاربرد زبان دارد ؛ در برخی از موقعیتها متوجة مفهوم کلام نمی گردد. از عهدة بحثهای پیچیده و پر چزئیات بخوبی بر می آید.

7 کاربر خوب ( Good User ) : می تواند از زبان استفاده کند ؛ زبان وی همراه با عدم تناسب و گاهاً همراه با عدم درک کلام می باشد اما بطور کل از عهدة بحثهای پیچیده بر می آید.

6 کاربر آشنا( Competent User )  : وی با زبان آشنایی دارد و بطور کل به استثنای ؟ عدم تناسب و عدم درک کلام می تواند بطور مؤثری از دانش زبان انگلیسی بهره ببرد. او می تواند نسبتاً جملات پیچیده بکار ببرد و درک کند ، بخصوص در موقعیتهای آشنا.

5  کاربرد پایه (‌Modest User  ) : بطور نسبی با زبان آشنا است ؛ در بسیار از مواقع مفهوم کلی را می رساند ، هر چند که احتمال اشتباه درزبان وی زیاد است. در زمینة کاری خود می تواند ، بصورت پایداری از زبان استفاده کند.

4  کاربرد محدود( Limited User ): زبان وی تنها به چند موقعیت آشنا محدود می شود. اشتباهات بسیاری در درک زبان و کاربرد آن دارد. قادر به استفاده از گفتار و جملات پیچیده نیست.

3 کاربرد کاملاً محدود ( Extremely Limited User ) : فقط در موارد کاملاً آشنا می تواند مفهوم بسیار کلی را منتقل یا درک کند. تپق بسیاری در گفتار اوست.

2  کاربر متناوب ( Intermittent  User ) :قادر به ایجاد هیچ ارتباطی جز د موارد کاملاً آشنا، آن هم با واژه های پراکنده و متناوب نمی باشد. تنها نیازهای اولیة خود را می تواند با زبان ( نه بطور کامل ) برطرف کند. مشکلات پایه ای و اساسی در درک گفتار و نوشتار انگلیسی دارد.

1  غیر کاربرد( Non User ) : فقط می تواند از چند واژة انگلیسی استفاده کند، همین.

0 کاربر امتحان نداده است : برگه سفید است.

باید بگویم که شخصاً با توجه به نتایج شاگردانم بر این عقیده ام که برای تغییر یک طیف نمره به طیف نمره ای بالاتر حدوداً 3 ماه زمان و تمرینات شدید و فشرده لازم می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.