دکتر امیرفروهرفر(مدرس حرفه ایی آزمون های بین المللی زبان انگلیسی) : 09173140863  Duolingo, GMAT, GRE, IELTS, TOEFL, MCHE, CELPIP
دکتر امیرفروهرفر(مدرس حرفه ایی آزمون های بین المللی زبان انگلیسی) : 09173140863  Duolingo, GMAT, GRE, IELTS, TOEFL, MCHE, CELPIP

دکتر امیرفروهرفر(مدرس حرفه ایی آزمون های بین المللی زبان انگلیسی) : 09173140863 Duolingo, GMAT, GRE, IELTS, TOEFL, MCHE, CELPIP

برگزاری کلا س های آنلاین از طریق "Skype" و "Whatsapp"

آزمون GMAT چیست؟


آزمون GMAT

آزمون GMAT مخفف کلمه (Graduate Management Admission Test ) یک آزمون استاندارد بین المللی و مورد  تایید ۵۸۰۰ برنامه آموزشی مدیریت وBusiness School در سراسر جهان می باشد.متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل در دانشگاههای مدیریت در امریکا و کانادا ،جهت اخذ پذیرش تحصیلی در رشته MBA ، مدیریت اجرایی، مالی و اقتصادی (مالی، حسابداری، اقتصاد) در مقطع لیسانس نیازمند به ارائه نمره تست Gmat به عنوان یکی از پیش نیازهای اخذ پذیرش تحصیلی می باشند.

به طور کلی این آزمون ارزیابی توانایی هایی متقاضی را با توجه به پیش نیازهای مراکز آموزشی مدیریتی ،جهت صدور پذیرش تحصیلی و میزان موفقیت متقاضیان را پس از اخذ پذیرش در محیط آموزش مشخص می نماید.

آزمون Gmat  به صورت (Computer Adaptive Test (CAT برگزار می گردد. نمره آزمون Gmat  از ۸۰۰-۲۰۰ می  باشد. متوسط نمره قابل قبول جهت اعطای پذیرش تحصیلی در مراکز دانشگاهی با توجه به شراط پذیرش تحصیلی  دانشگاهها متفاوت می باشد ولی به طور میانگین نمره بین ۶۰۰-۷۰۰  نمره قابل قبولی می باشد.

آزمون Gmat  در ایران برگزار نمی گردد و متقاضیان ساکن ایران می بایست به یکی از مراکز برگزاری آزمون در کشورهای همسایه ایران مانند ترکیه و یا کشورهای حوزه خلیج فارس مراجعه نمایند.

محتوای آزمون Gmat  چیست؟

آزمون Gmat صلاحیت متقاضی را در چهار گرو سوالی زیر به مدت زمان ۳:۳۰’ ارزیابی می نماید.( بدون در نظرگیری زمان استراحت ).

     visa-price

داشتن دانش متوسط از نحوه کاربرد با کامپیوتر برای متقاضیان  الزامی است.در آغاز هر گروه از سوالات ، متقاضی با سوالاتی با درجه سختی متوسط  روبرو می گردد، در صورت پاسخ صحیح به سوال ، کامپیوتر نمره متقاضی را مشخص نموده و سوال بعدی را مشکل تر در نظرخواهد گرفت در صورتی که به سوالات پاسخ درست داده نشود  کامپیوتر سال بعدی را آسان تر انتخاب خواهد نمود. نمره تست Gmat  در انتها بر اساس تعداد سوالاتی که پاسخ داده شده (صحیح و نادرست)، درجه سختی سوالات ارائه شده  محاسبه می گردد. سوالاتی که به صورت امتحانی در آزمون Gmat ارائه می گردد در محاسبه نمره تست تاثیری نخواهد داشت.

متقاضیانی که برای آزمون Gmat ثبت نام کرده باشند می توانند در لینک زیر نرم افزار Gmat را دانلود نموده و خود را برای آزمون Gmat آماده نمایند.

( http://www.mba.com/the-gmat/download-free-test-preparation-software.aspx )

منابع آموزشی و کلاسهای انلاین آمادگی  تست Gmat را در وب سایت Kaplan Test Prep را نیز می توانید مطالعه نمایید جهت دریافت اطلاعات بیشتر بر لینک زیر کلیک  نمایید.

( http://www.kaptest.com/GMAT/Home/index.html )

ثبت نام در آزمون GMAT

ثبت نام در آزمون Gmat  از طریق وب سایت  رسمی،( http://www.mba.com )  صورت می پذیرد.

 

هزینه ثبت نام آزمون Gmat

هزینه ثبت نام آزمون Gmat ، ۲۵۰$ می باشد،هزینه ثبت نام در سراسر مراکز برگزاری آزمون در سراسر دنیا یکسان بوده و این هزینه شامل هزینه  ارسال نمره تست Gmat به پنج مرکز اموزشی دانشگاهی می باشد. هزینه ارسال نمره تست Gmat به ازای هر مرکز  اضافه ۲۸$ می باشد.

(منبع http://admission-usa.com)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.